Entrada destacada

dijous, 27 de febrer del 2014

Nova via. Boix Mascle al Serrat del Coniller.

Tots els que algun cop heu anat a obrir via, heu pogut constatar que la motxilla lleugera no és. Si a més a més, hi vas sol, doncs encara has de carregar més material. Així que, per aprofitar el viatge al Serrat del Coniller de l'altre dia, vaig deixar tots els trastos a peu de paret de poder-n'he obrir una altra: la Boix Mascle.


Tenia dues opcions d'entrada i dues de sortida, i la part central per un diedre espatarrant que demanava a crits que l'obrissin. Així que per l'entrada he escollit la més fàcil (i sort perque de 6b obligat no baixa) i de sortida ho he fet pel més evident. Al final a quedat una vieta prou acceptable: molt evident i força variada (des de desploms atlètics, fins a fissures boníssimes).


De material porteu coses petites en general: Friends fins el C.75, Aliens i els tascons de rigor així com algunes bagues i cordinos. Roca molt bona en general menys un tram curt a l'inici. L'R1 a quedat equipada (tot i que no estic satisfet de com a quedat), l'R2 a reforçar i l'R3 en un arbre.


Apa! Fins aviat i ...ara uns dies de Carnaval, Carnaval!!! Carnaval t'estimo!!!!

Nota (de l'11 de Desembre de 2014): Repeteixo aquesta via com normalment faig amb totes les que obro en solitari. Només afegir que el pont de roca del L1 costa de veure però hi és.


A combinar amb alguna altra, sinó se us farà curta.

3 comentaris:

joan asin ha dit...

Ei Lluís a veure si fas la ressenya, jo tenia unes línies reservades per aquí, je,je qui no corre vola ja se sap. Records.

Parce ha dit...

Jo ja m'he descontat de les vies que m'han pres (entenent com a pendre vies que vols obrir però que algú se't avança), així que ara quan veig una linia que m'agrada m'hi tiro de cap.
Espero que no siguin les mateixes i si vols que t'ajudi ja ho saps.

Salut Joan.

joan asin ha dit...

Sembla què no haurem d'anar-hi, je,je