Entrada destacada

diumenge, 5 de gener del 2014

15 anys de... la Via de la Sara i l'Expedient X a la Punta de l'Alba.

El raconet de Font Ferrera és un lloc màgic amb un munt de vies repartides per gairebé tot arreu. Jo també tenia ganes d'aportar-hi el meu granet de sorra i ara farà 15 anys vaig encaminar-m'he en una punta rocosa on em pensava que no hi havia res obert: la Punta de l'Alba.


Dic em pensava perque algú molt anys abans que jo, ja va mirar-se la mateixa roca i va començar obrir el que jo acabaria, davant la incògnita vaig posar-li a la via: Expedient X. Però com que tenia temps, encara vaig obrir-ne una altra amb un pas final una mica picantó: la Via de la Sara.


Tot i així, són vies fàcils sobre bona roca en general. De material, fareu amb cintes i algun friend, algunes reunions estàn montades i altres en sabines.

Apa! Fins aviat i descens per l'esperó de l'esquerra on també trobareu un parell de burils d'alguna altra antiga aventura.