Entrada destacada

dimarts, 15 d’octubre del 2013

l'Aventafocs i la Jopuma al Puro de Camarasa.

Segueixo aquests dies amb la meva pacificació d'ànima i neteja d'esperit (molt em temo que durarà poc). Avui he anat al Puro de Camarasa on encara no hi havia estat mai i he fet un parell de vies: l'Aventafocs i la Jopuma... queda clar com arribar-hi, oi?


Encara estic en procés d'adaptació de gats que vaig estrenar l'altre dia (qui pogués tornar als meus còmodes esclops!!!), per això m'he decidit per aquestes dues, fàcils i ràpides vies que es poden combinar perfectament ja que el descens el farem rapelant


Només he col.locat algun alien tot i que els friends fins el C1 poden anar bé i roca bona amb alguna herba poc important ...i poca cosa més a comentar... ah si! una darrera cosa: la Aventafocs te el nom escrit a peu de via de forma molt tènue.


Apa! Fins aviat i us deixo l'enllaç d'unes ressenyes que us devia.