Entrada destacada

divendres, 12 d’abril del 2013

Nova via. Aresta d'Abella a la Roca de la Casa Vella.

Farà una mica més d'un mes vam anar a escalar a Abella de la Conca i em vaig quedar amb la mirada imantada per aquesta vistosa aresta i després de més contratemps del que hagués volgut, a partir d'avui s'anomenarà l'Aresta d'Abella a la Roca de Casa Vella.


Via amb trams bons i trams dolents, però crec que en general està força bé. Un pagès dels verals m'ha dit que NO hi deixen escalar però no m'ha sabut dir per què, així que si hi aneu no feu massa soroll per si de cas, per part meva us ho he deixat fàcil per si us criden l'atenció, i si algú té més informació ja dirà quelcom.


L'he deixat poc equipada però amb les reunions montades i rapelables (preveure algun cordino). La roca molt bona en general però amb algun tram dubtós en L3 i L4, i els trams fàcils amb pedres soltes. Tascons, friends (fins el C3), els Aliens i cordinos per alguns ponts de roca. L1 el més difícil, bonic i llarg, la resta més benèvol.

Apa! Fins aviat i ...eviteu els dies de vent.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Hola Lluis,
m'ha agradat la ironia del pagès i dels permisos, però la ressenya / descripció l'hauries pogut fer un pèl més extensos...
No obstant, gràcies!
Salut i bones tibades
Wolfgang