Entrada destacada

dilluns, 17 de setembre del 2012

La Bon Voyage i l'Aresta Brucs del Setrill.

L'altre dia em vaig endur una clatellada a Montserrat i avui NO estava especialment orgullós, així que calia posar fil a l'agulla per retrobar-me amb mi mateix i amb l'escalada fina fina del masís. He anat a repetir la Bon Voyage del Setrill, una via que crec que ja faig fer (Abr-00) però que no n'estava segur (a la llibreta tinc un gargot i la memòria no m'aporta gaires records).


Ha mida que he anat pujant, m'he anat recordant d'algun tram, sobretot de la sortida de l'R1. Quin pas més foll!! I només li donen V+!! Això si que és apretar el grau!!


Per la via només calen cintes (algunes de llargues) i reunions rapelables. Penseu que el L1 està restaurat amb espits (ja madurets també) i el L2 està amb els burins originals. La roca excel.lent.


Després per acabar d'arrodonir la jornada, he fet amb corda per dalt l'Aresta Brucs. Molt de compte amb aquesta via que és molt difícil assegurar-se: un buril (a l'inici), algun alien, algun merlet i un pont de roca (per equipar al fons d'un forat). Entre mig de cada cosa, trams exposats.

Apa! Fins aviat i vejam si triumfem divendres.