Entrada destacada

dilluns, 5 de març del 2012

Via Molla i la Filigranes a la Roca del Corb

No deixis per demà el que puguis fer avui. Això és el que diu la sabiesa popular i ho hauria d'haver fet però no va ser així i m'ha tocat tornar a St. Honorat per refrescar la memòria, més concretament al vessant oest de la Roca del Corb.


Corria el Setembre del 2007 quan l'endemà d'una tempesta vaig descidir-me a obrir la via Molla, d'aquí el nom, ja que la roca encara no s'havia eixugat. Com que no entrava cap tipus de material extra, vaig deixar-la equipada a la meva manera (assegurances justes), que avui em costava una mica de trobar (el sol de cara tampoc i ajudava gaire). I la Filigranes vaig obrir-la dos anys més tard, fent autèntiques filigranes per col.locar el primer parabolt (no pensava pas que els troncs de les alzineres es blinquéssin tant, jeje!).


Com ja he dit. Vies curtes i equipades amb assegurances justes, roca bona si l'agafem amb delicadesa i descens rapelant per la Via Molla. Aquest cop, sí que he fet la ressenya i aquí us la deixo.


Apa! Fins aviat i... lo millor del dia a estat la migdiada escoltant el vent raspallant el bosc.